loading...
دانشجویان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جیرفت
حامد نظارات بازدید : 72 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (2)

ساز دل باز هوای دریا دارد

نام من ساحل

تشنه از دریایم

قطره ای بهر من نیست

تشنه از فردایم

ساحلم اما

موج های دریا با من دارند

سر بی رحمی

نه نوازش،نه نیایش

با من از غم ها می گویند

تشنه ام

تشنه از باران

گر چه من سیرم

سیر از این آب غریب

تشنه آب زلال

تشنه یک قطره اشک

من ساحلم اما

جای من خطی نیست

پاک می کند موج دریا

نامه های عشق هایم را

ساحلم اما

قصد سفر در دل دارم

قصد رفتن به دریاها

آب در دلم جریان دارد

گونه هم اما

اشک در چشمانم جریان دارد

کاش  قایقی در دل داشتم

تا به دریا راهی نیست...

شعری از کبری زارعی

استان فارس(ارسنجان)

ترم پنج دانشگاه جیرفت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ی بنده خدا در تاریخ 1392/09/30 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

از اونجا که می گه قصد سفر دارم تا آخر شعرو خیلی دوس دارمشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دریابار در تاریخ 1392/09/27 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود سپاس


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیازهای کاربران و دانشجویان دانشگاه جیرفت راه اندازی شده است و هدف ما بر این است که این وب را برای شما دانشجویان عزیز بروز نگه داریم و محیط جذابی را برای شما ایجاد کنیم . ------------------------------- در صورت داشتن هر گونه سوال با مدیریت وب تماس حاصل نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کیفیت وب سایت نگارستان ادب را چگونه ارزیابی میکنید
    دانلود فایل منابع ارشد(رشته زبان و ادبیات فارسی )
                                                        
                                                         

    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 154
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 2,088
  • بازدید کلی : 77,039
  • کدهای اختصاصی
    فال حافظ

    parsskin go Up