loading...
دانشجویان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جیرفت
محمودی بازدید : 49 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

نگاهت بی هوا آمد ربودم                  تو از سنگ و... من از دل می سرودم

چه کردی و چه بشکن بشکنی بود!       دلم،بغضم،سرم،هر چی که بودم...

                           ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

غرق تکرارم ،رهایم کن ز ناکامی           مست و حیرانم،نجاتم ده ز بدنامی

من به پای تو در این گرداب افتادم         من چه آشوبم و تو...ای وای آرامی

                          ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تو کم آوردی و این،لجبازی بخت نبود      بردن بازی و یک دیوانگی سخت نبود

آخر قصه مردّد بودی و معلوم بود            از همان اوّل خیالت از خودت تخت نبود

                           ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دلی بی کینه و بی عار دارم                 نمی دانم چرا آزار دارم

تو لیلایی...تو شیرینی...تو عشقی...    ولی شرمنده ام،من کار دارم

                         ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر تلخی که پر از زنجیر بود...             بین بغض و قافیه درگیر بود

شاعرش می زد که درهم نشکند...       بیت بی قافیه اش دلگیر بود...

                         ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کاش می شد اشک را تهدید کرد          در میان بغض ها تردید کرد

کاش می شد از تمام زندگی               خنده های ساده را تمدید کرد

                         ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

می روم تا بی سر و سامان شوم         تا در این پیچیدگی آسان شوم

من فقط تلقین بازی می کنم             می روم در بی کسی پنهان شوم

                        ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

باز یک قفل و کلیدی ناپدید            باز حسرت،در پی دل می دوید

باز هم در کوره راه زندگی             مرد نقاشی معمّا می کشید

                        ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای چشم های تو ،نماز عشق خوانده ام      تو قبله ی وجودمی،در این طواف مانده ام!

نگار قلب من مرا،به ناکجا کشانده ای           بیا ببین به چشم خود،تو را خدا نشانده ام

خانم حدیثه امیردوست            

دانشجوی رشته ی زبان و ادبیات فارسی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیازهای کاربران و دانشجویان دانشگاه جیرفت راه اندازی شده است و هدف ما بر این است که این وب را برای شما دانشجویان عزیز بروز نگه داریم و محیط جذابی را برای شما ایجاد کنیم . ------------------------------- در صورت داشتن هر گونه سوال با مدیریت وب تماس حاصل نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کیفیت وب سایت نگارستان ادب را چگونه ارزیابی میکنید
    دانلود فایل منابع ارشد(رشته زبان و ادبیات فارسی )
                                                        
                                                         

    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 154
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 415
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 589
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 953
  • بازدید ماه : 1,264
  • بازدید سال : 3,289
  • بازدید کلی : 78,240
  • کدهای اختصاصی
    فال حافظ

    parsskin go Up