loading...
دانشجویان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جیرفت
samsaldiny بازدید : 142 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

من به یک نمره ناقابل ده خشنودم

و به لیسانس قناعت دارم

من نمیخندم اگر دوست من می افتد

من در این دانشگاه در سراشیب کسالت هستم

خوب میدانم کی استاد کوئیز میگیرد

اتوبوس کی می اید

خوب میدانم برگه حذف کجاست

هر کجا هستم باشم

تریا.نقلیه و دانشگاه از ان من است

چه اهمیت دارد و گاه میروید خار بی نظمی ها

رخت ها را بکنیم پی ورزش برویم

توپ   در یک قدمی است

و نگوییم که افتادن مفهوم بدی است

و نخوانیم کتابی که در ان فرمول نیست

و بدانیم اگر سلف نبود همگی میمردیم

وبدانیم اگر جزوه استاد نبود همه می افتادیم

و بدانیم اگد نقلیه نبود همگی می مانیم

و نترسیم از حذف و بدانیم اگر حذف نبود می ماندیم

و نپرسیم کجاییم و چکاری داریم

ونپرسیم که در قیمه چرا گوشت نیست

اگر هست چرا یخ زده است

بد نگوییم به استاد اگر نمره تک اوردیم

کار ما نیست شناسایی مسئول غذا

کار ما شاید این است که در حسرت یک

صندلی خالی پیوسته شناور باشیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیازهای کاربران و دانشجویان دانشگاه جیرفت راه اندازی شده است و هدف ما بر این است که این وب را برای شما دانشجویان عزیز بروز نگه داریم و محیط جذابی را برای شما ایجاد کنیم . ------------------------------- در صورت داشتن هر گونه سوال با مدیریت وب تماس حاصل نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کیفیت وب سایت نگارستان ادب را چگونه ارزیابی میکنید
    دانلود فایل منابع ارشد(رشته زبان و ادبیات فارسی )
                                                        
                                                         

    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 154
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 413
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 422
  • بازدید ماه : 733
  • بازدید سال : 2,758
  • بازدید کلی : 77,709
  • کدهای اختصاصی
    فال حافظ

    parsskin go Up