loading...
دانشجویان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جیرفت
حامد نظارات بازدید : 89 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (4)

قدم قدم شوق هایم می رود در نفس صبح

دست انداخه بر شانه من و شده آویزان

یار نخ گونه من

همه مردم شهر از دلش با خبرند

که درونش جاریست،کوچه روشنی از دانش و نور

راه رشدی تا تعالی های دور

من در آن کوچه قدم ها دارم...من در آن کوچه قدم ها دارم

می روم در نفس صبح

مقصدم نزدیک است

مقصدم روزنه های فرداست

آری آری این کلاس آشناست

با سلامی گرم

در شوق کلاسم

همکلاسی ها،صندلی ها تخته روشن ضمیر روی دیوار

میز استاد می شوم

آن طرف تر،جای هر روزم گمانم خالی است!

میروم تا پر شود از حجم های اشتیاقم

از تحمل های سنگین حضورم

میروم تا پر شود از بودنم...

میروم تا پر شود از بودنم...

پنجره در نفس صبح حرف هایی تازه می گفت

در نسیم بو‌ئیدم باغ را حس کردم

و کلاس مأوای عطر رعنا می گشت

همه را حس کردم...

همه را حس کردم...

باغ را ،پنجره را ،صبح را

این کلاس آشنا را

با خودم یک لحظه خلوت می کنم

با دلم یک لحظه نجوا می کنم  

من چقدر این لحظه ها را دوست دارم...

من چقدر این لحظه ها را دوست دارم...

شعر از دانشجوی  رشته زبان وادبیات فارسی

منصور ‌رئیسی متولد جیرفت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریابار در تاریخ 1392/10/28 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود
پاسخ : نظر لطفتونه.

این نظر توسط رئیسی در تاریخ 1392/10/04 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

سلام..بخاطرنظراتتون دوستان،ازتون کمال تشکر رادارم..خوشحالم که خوشتون اومد..اگه انتقادی هم بود بگذارید..استفاده خواهم کرد..شکلکشکلک

این نظر توسط احمدی در تاریخ 1392/10/03 و 9:47 دقیقه ارسال شده است

عالی بودشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط arya در تاریخ 1392/10/01 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

خیلیییییی قشنگ بود..شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیازهای کاربران و دانشجویان دانشگاه جیرفت راه اندازی شده است و هدف ما بر این است که این وب را برای شما دانشجویان عزیز بروز نگه داریم و محیط جذابی را برای شما ایجاد کنیم . ------------------------------- در صورت داشتن هر گونه سوال با مدیریت وب تماس حاصل نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کیفیت وب سایت نگارستان ادب را چگونه ارزیابی میکنید
    دانلود فایل منابع ارشد(رشته زبان و ادبیات فارسی )
                                                        
                                                         

    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 154
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 415
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 589
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 719
  • بازدید ماه : 1,030
  • بازدید سال : 3,055
  • بازدید کلی : 78,006
  • کدهای اختصاصی
    فال حافظ

    parsskin go Up