loading...
دانشجویان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جیرفت
fatemeh بازدید : 78 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (2)

اجازه آقا
من تازه آمده ام
هنوز نمی دانم روی کدام نیمکت بنشینم
توی کدام کتاب دنبال ردپای صداقت بگردم!
من جا مانده ام در اولین برگ
در اولین سطر"ای نام تو بهترین سرآغاز"
شعر عاشقی هیچ حفظ نکرده بودم
یک بار سالها دور، از رو خوانده بودم
که پر از غلط های املایی بود
نتیجه اش یک صفر بزرگ
اجازه آقا
من دوباره آمدم
تا مهربانی دلم را با زندگی جمع بزنم
ضرب در بی نهایت
با دلهای شما تقسیم کنم
من آمده ام
تا یک مثنوی بلند عاشقانه را
برای این کلاس از حفظ بخوانم
فرصتی دوباره می خواهم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریابار در تاریخ 1393/01/30 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

با سلام شعرهای گفتی خوبند اما فونت مطلباتون بزرگه ممنون میشم.

این نظر توسط بابا در تاریخ 1393/01/23 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

شعر زیبایی بود.
دو سه مصرع اضافه دارد که باید حذف یا اصلاح و یا تلطیف شود. شعر شماست. پیشنهاد کردم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیازهای کاربران و دانشجویان دانشگاه جیرفت راه اندازی شده است و هدف ما بر این است که این وب را برای شما دانشجویان عزیز بروز نگه داریم و محیط جذابی را برای شما ایجاد کنیم . ------------------------------- در صورت داشتن هر گونه سوال با مدیریت وب تماس حاصل نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کیفیت وب سایت نگارستان ادب را چگونه ارزیابی میکنید
    دانلود فایل منابع ارشد(رشته زبان و ادبیات فارسی )
                                                        
                                                         

    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 154
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 601
  • بازدید سال : 2,626
  • بازدید کلی : 77,577
  • کدهای اختصاصی
    فال حافظ

    parsskin go Up